Szeretettel köszöntelek a MOTOROZÁST KEDVELÖK KLUBJA közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MOTOROZÁST KEDVELÖK KLUBJA vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MOTOROZÁST KEDVELÖK KLUBJA közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MOTOROZÁST KEDVELÖK KLUBJA vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MOTOROZÁST KEDVELÖK KLUBJA közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MOTOROZÁST KEDVELÖK KLUBJA vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a MOTOROZÁST KEDVELÖK KLUBJA közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
MOTOROZÁST KEDVELÖK KLUBJA vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | Farkas József | 3 hozzászólás
Elmélet és gyakorlat, mérési eredmények és élvezeti érték – mindezek ritkán vannak olyan összhangban egymással, mint a 2009-es Kawasaki ZX-6R esetében. Ha megszemléljük például a teljesítménygörbéket és megmérjük a nyomatékértékeket – ami meg is történt a hockenheimi mérőpályán –, majd egy nappal később a dél-franciaországi Sainte-Baume hegység egyik hágóján át kanyargunk a motorral, akkor semmiféle törést nem tapasztalunk a számok és az érzés között, minden egyetlen harmonikus képpé áll össze.
15 éve | Farkas József | 0 hozzászólás
MotoGP technika utcán - marketing hókusz-pókusz?
"MotoGP technika utcai motoron." Többször hallottam már ezt a mondatot, mint amennyire biológiailag képes lennék emlékezni, főleg mióta négyütemű a király kategória. Nem számít milyen hajszálnyi vékony, néha még mikroszkóppal sem látható a kapcsolat prototípus és szériagép között, a lényeg, hogy valamire szinte biztos ráaggatják ezt a PR maszlagot. Személy szerint az én fülem egy idő után bevérzik az ilyen mondatoktól, ezért amennyire lehet, próbálom távol tartani a tudatom a hasonszőrű PR specifikációktól.
|
|
15 éve | Farkas József | 0 hozzászólás
A Yamaha a MotoGP-ben verhetetlenné vált, eladási mutatói ugrászerűen megnőttek, míg a mérnökök Rossi MotoGP-masinája, az YZR-M1 alapján megalkottak egy forradalmian új motort. A harmadik generációs YZF-R6 egy új korszak első gépe, amelyben először használták fel a MotoGP-ben kifejlesztett motorelektronikát.
Amikor 1999-ben leleplezték az R1 kistestvérét, az R6-ost, a sportmotorok kedvelői egy csapásra ezt a motort akarták megvenni. A Yamaha ugyanazokat a műszaki megoldásokat alkalmazta, mint az egy évvel korábban bemutatott R1-en, így az R6-os a középkategóriás sportgépek etalonjává vált.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás